10.03.2016 Srí Lanka – Den 14 – Koupačka, leháro v Mirrise

Sice nás trošku nahlodává myšlenka, že se naše dovolená chýlí ke konci, i tak si náš předposlední den na Srí Lance užíváme na plný kule v Mirrise na pláži.

Ráno nikam nepospícháme, a tak si v klidu zajdeme na snídani do nedaleké restaurace a krásně se přejíme. Poté se vydáváme najít vedlejší pláž, kterou nám doporučili kámoši z Brna, ale nedaří se nám ji najít, protože místa do kterých jsme došli se nám moc nelíbí, a tak se vracíme na hlavní pláž a strategicky obsazujeme lehátka poblíž jednoho z mnoha barů.

Blbnutí v moři

Na pláži trávíme celý den, protože tu mají vše co potřebujeme k životu: Jídlo a pití 😎 , rupky jen lítaj. Lada se však pořádně koupe jen dopoledne, protože později ji slušně smete jedna vlna a už se jí do vody moc nechce. Mě naštěstí nepálí oči z vody jako v Tangalle, a tak jsem skoro furt ve vodě. Jelikož je pláž opravdu dlouhá, tak po nějaké době měníme bar a já si půjčuji malý surfík. Na něm však moc dlouho nevydržím, protože je z blbýho materiálu a já si na něm odírám břicho i bradavky, takže pak už se mi do moře taky moc nechce, protože mě to ve slané vodě dost pálí. Na druhou stranu bary na pláži jsou také super 😈

Pozdrav

Večer se opět scházíme z Brňákama, kteří byli na dalším výletě po okolí a na večeři jdeme do restaurace na pláži, kde si vybíráme z vystavených ryb, které nám posléze připraví. Po dobré večeři trávíme poslední noc v příjemné společnosti kámošů z Brna, s kterými se však nakonec musíme rozloučit, protože nás zítra čeká  cesta na letiště a návrat domů.