4.9.2019 Stezka v oblacích

Lada do mě už nějakou tu chvíli (pár let) hustila, že by se chtěla podívat na Stezku v oblacích. Mně se, kvůli davům lidí, moc nechtělo, ale nakonec mě „uhustila”, a tak jsem se jeli na tohle monstrum taky podívat. Vzhledem ke zvolené cestě a k tomu, že už bylo po sezóně, tak jsme žádné davy lidí nepotkali a byl z toho fajný výlet .

Ráno moc nekvaltujeme, takže na cestu vyrážíme kolem 10h z parkoviště ve Sklenném a míříme po žluté na rozcestí U sedmi cest. Zhruba dvě třetiny cesty se jde, až na občasné bahno, celkem na pohodu, zato nakonci je namáhavý stoupák přímo proti vrstevnicím, kde se parádně zapotíme. Na rozcestí U sedmi cest odlovíme kešku a dáme se po modré přes vrch Souš k lovecké chatě Na Babuši. V okolí Souše roste mrtě velkých borůvek. Ladu napadlo, že na borůvky obětuje jednu flašku pití, takže využíváme chvíle, kdy nám Mareček v batohu usnul a vrháme se na sběr borůvek a trochu se zde zdržíme. Od Babuše klesáme dolů po zelené a po modré, po které přicházíme ke Slamněnce, kde potkávame první lidi za celý den. K obědu si dáváme česnečku a plněné knedlíky se zelím, a poté co přebalíme Mareček jdeme na Stezku v oblacích. Není tu nějak přeplněno, takže si cestu po stezce vychutnávame celkem v poklidu. Nahoře mě Lada překvapuje, že se hned a docela v pohodě vrhá na síť kapka 50m nad zemí, zatímco já trochu trpím akrofobií. Nakonec se taky kousnu a na síť vstoupím, ale moc do smíchu mi není, i když na fotkách to tak nevypadá. Zpět k autu se vracíme po cyklostezce a po zelené a cestou se chceme odlovit kešku u vodopádu Malé Moravy, ale raději to kvůli terénu vzdáváme, protože bych se tady nerad, s Markem na zádech, někde skoulel. Zanedlouho se už vracíme k autu na parkovišti a frčíme domů. Asi na delší dobu poslední výlet, tak uvidíme kdy a kam se opět podíváme.

Našlapáno Vystoupáno Sestoupáno
13,3 km 587 m 587 m
Min. nadmořská výška Max. nadmořská výška